12 December 2009

Zaman ve su gibi akışı

Mutluyum huzurluyum ama dur bir dakika bunu düşünecek kadar bile vakit bulduğuma inanamıyorum. 2,5 ay sürdü yerleşmek ve tam olarak da bitmiş sayılmaz, tam oldu dediğin anda yerleştiğini sandığın yerden gidiyorsun sanırım. İstanbul hikayem gibi... ilk üniversite için geldiğimde sadece bana ait olan bir yatak vardı İstanbul il sınırlarında, sonra 2006'da evim olmuştu...
ama hep birşey eksiktir ya şunu da alayım bunu da alayım...
çok sevimli şirindi ben seviyordum evimi, ama sonra ne oldu?
şimdi yeni bir ülkede yeni bir şehirde yerleşme telaşı, öldüğümüzde de sanırım tam yerleşemediğimizi düşünürek gitmiş olacağız... hep bir yerlere hep bir eksiğe koşuyoruz. sanırım ben artık bunu bıraktım.
all that I believe in the air that I breathe in
bu lafın sahibi şu anki kader ortağım olur, dövmesi de mevcuttur...
gelmeye de az kaldı sanırım 22 aralık da istanbul il sınırlarında yatağı bile olmayan biri olacağım artık :) görelim bakalım hayat neler neeeler getirecek...

5 comments:

İkram Töre said...

Life, oohh lifeeee oooooooo lifeeee: )
beklemedeyim.stop.

İkram Töre said...

ha bi de ev dediğin yavaş yavaş, özene bezene, oldura oldura doluyor..tadını çıkarmak en güzeli bu durumda.düşünsene, bir vazo alıyorsun, ama o vazo, yerini buluncaya, sevinceye dek kırk bin defa yer değiştiriyor..
eşyaların da enerjisi var, bizler gibi: )
bu arada geleceğin günü dört gözle bekliyorum şekerim: )
haberlerini bekliyorum.
öperim sararım kocamann, kal sağlıcakla: )

Oyuncakçı ADAM said...

Hayatın senn çin getirdikleri güzel şeyler olur inşallah :)

lifetrainee said...

ikram o şarkı var ya favorilerimden ne zaman dinlesem elimde olmadan böyle bir huzur yumağı oluyorum :)

eserce: umarım sıkıntıların geçmiştir senin de hepimiz için güzel olsun olacak da zaten :)

İkram Töre said...

o zaman dinleyelim hadi bi daha bi daha bi dahaa: )
hayırlısıyla her şey gönlüne göre olur inşallah canım..
aynı dilek eserce için de, güzel günleri düşleyen herkes için de gelsinnn: ))